Zarząd cmentarza czerniakowskiego mieści się w pomieszczeniach kancelarii parafialnej.
W godzinach pracy kancelarii interesanci są przyjmowani w sprawach:
– opłat za grób,
– zmiany opiekuna grobu,
– uzyskania pozwolenia na zmianę lub postawienie nagrobka,
– uzyskanie pozwolenia na pogłębienie grobu,
– wydania dokumentów potrzebnych do pogrzebu członka naszej parafii poza parafią,
– ustalenia godziny i daty pogrzebu, jeżeli pogrzeb ma się odbyć w naszym kościele i/lub na naszym cmentarzu.
Potrzebne dokumenty:
I. Jeżeli Msza św. i pochówek planowane są w naszej parafii:
1. Karta zgonu wystawiona przez lekarza, potwierdzona przez USC;
2. Odpis aktu zgonu z USC;
3. Numer rejestracyjny posiadanego grobu na Cmentarzu Czerniakowskim.
Kontakt telefoniczny: (22) 842 03 71
Numer telefonu do grabarza można uzyskać w kancelarii.